söndag 15 januari 2012

en chi???


Sà fantastiskt fina, eller hur? Idag har vi bara latat oss hela familjen och jag har suttit ganska mànga timmar framför datorn.... Längtar sà efter mina hundar och har suttit och tittat pà diverse olika anonser pà www.segundamano.es och hittat massa fina vovvar!!! Men, ska jag verkligen skaffa hund igen? Och nu när allt e sà himla osäkert? Och hur blir det i sà fall med allergin? Har tittat pà flera olika raser men Chihuahuan är fortfarande min favorit! Men toypudel till exempel ska vara bättre för allergiker. Och Diana vill absolut ha en mops! Ja dom e makalöst söta faktiskt - och sà glada! Skulle inte ha nàgot emot att ha flera olika raser faktiskt, starta upp kenneln igen och exportera till Sverige? Saknar uppfödningen och att ha alla valparna springande runt fötterna. Att lära känna allas personlighet.... Tänk att det bara är ett âr sen min Ariel fick sina valpar....

Âh vad jag saknar dom smà liven!!! Allihop!!! Ja, fortsättning följer....

Diana är fortfarande genomförkyld sà det blir ingen skola för henne i morgon. Fâr se hur det blir med Stella. Själv ska jag pà lite möten sà de fâr vara hemma med sin pappa.

Idag har jag ocksà haft en liten nostalgitrip i musikens värld. Hittade en sida med one-hit wonders fràn 60-talet och fram till nutid, helt underbart! Massa làtar som man glömt av men som man fortfarande kan varenda testrad pà... Haha... skönt att sjunga för fulla muggar ibland :)))



http://youtu.be/6NXnxTNIWkc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar