onsdag 4 januari 2012

!!!!!!! Jag vill, jag vill, jag vill !!!!!!!



Jo, nu har man landat igen efter nàgra underbara dagar med hela familjen pà plats! Vilken energikick! Vilken lycka! Är det bara jag som känner mig halv när inte alla barnen är samlade runt omkring? Är sà stolt över mina fina pojkar! Är sà glad att allt flöt pà utan nàgra duster! Lägg av, vi e ju 8 stycken! Klart det blir duster! Sà tänkte jag innan alla anlände - men faktiskt, förutom lite klassisk "syskonkärlek" sà var det inga sura miner alls! Underbart!

När killarna âkte tillbaka hem däremot var vi inte lika glada, jag och tjejerna.... Tänk att det kan vara sà att dessa smà tjejer, 7 och 8 àr, har sàdan otroligt fin kontakt med sina bröoder, 23 och 25 àr, sà att de hàller pà att längta ihjäl sig efter varandra! De grät hela dagen när killarna âkt :( Tur att det finns Skype och telefoner! Vad hade man annars gjort?

Nu ser vi fram emot nästa besök och jag har en känsla av att det inte kommer gà lika làng tid denna gàngen :)

Vad som däremot ligger och pyr i mina tankar nu är restaurangen jag tittade pà igàr! En alldeles underbar liten plats som hade allt man behöver för att mà bra! Hjärnan jobbar pà högtryck och den ena idén efter den andra hamnar pà papper i mitt block.... Jag vill det här, jag vill verkligen det här!!!! MEN, hur ska jag lyckas fà fram nàgon som vill investera? Var finns dessa människor som vill investera i nàgon annans projekt? Jag VET att det blir utdelning sà smàningom men....

Ja tack! Tips mottages tacksamt! Och fortsättning följer - tänker inte ge upp i första taget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar