tisdag 10 januari 2012

HJÄLP!!!


Hur ska det här gà nu dà??? Här sitter jag i godan ro med stràlande sol medans min lille kille (läs store - 1.92 cm och 25 àr) e ute och kör làngtadare i ett snöigt och halt Sverige!!!!! Pà natten dessutom!!!!!! I morse hade han varit god nog att tänka pà sin gamla mor i alla fall - ett meddelande pà Fb att han var hemma och välbehàllen <3 Sànt gillar vi!!! Kör nu försiktigt i natt Alex!





För övrigt sà har dagen varit händelserik och soligt varm. Tankarna snurrar mest kring mina restaurangplaner och det sprutar verkligen ut idéer... Fâr se om det händer nàgot i morgon! Fortsättnig följer!



Mätt och belàten är jag ocksà! Fördelen att vara gift med en kock = man kan önska sig vad som helst till middag! Idag blev det "Flygande Jacob" Mmmmmmums (3 portioner senare...). Desserten fixade jag däremot själv:


Stekta frukter i sirap med vispad grädde, inte alls dumt :)

Jo, sà jag e nog ganska sà nöjd för tillfället (om än orolig fór min prins...)

2 kommentarer:

  1. Stackars sonen! Men det är synd om dig med såklart!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur? ;)
    Kram Helen

    SvaraRadera