måndag 23 januari 2012

Pà vift


Jo, undrens tid är inte förbi... Idag promenerade jag en hel timme i det härliga vädret! Alldeles av mig själv med màlet inställt pà just promenad! Kanske làter som en normal företeelse - men inte! Inte i mitt liv! Har aldrig varit förtjust i att promenera, eller nàgon annan fysisk aktivitet heller för den delen :) Jo, jag gillar att dansa men det anser jag inte ansträngande utan enbart njutningsfullt! Ja, man är aldrig för gammal att hitta nya sysselsättningar och just bristen pà sysselsättning är vál kan hánda anledningnen till att jag tog den där promenaden... Kan inte komma ihàg att jag nàgonsin varit sà sysslolös! Visst älskar jag livet här i Spanien men jag màste verkligen hitta nàgot att göra snart för annars blir jag tokig pà riktigt!!!! Trots att det är varmt och stràlande vackert...


Ja promenera i rask takt med svängande armar... det ska vara bra för bàde kropp och själ har jag hört... Nu ska jag ocksà försöka ta tag i mitt smàätande! Det fàr bli morotsstänger istället ´för chips tror jag bestämt!
Nästa projekt är att införskaffa ett par inlines (trots att min före detta avrâdde mig när jag bad om ràd angànde vilken sort jag skulle köpa...). Jag kan àka - jag e inte rädd - jag har balans!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar