fredag 13 januari 2012

...och ikväll dà????


Fredagskväll!!! Mys med godis och chips och fanta lemon :))) Fast jag e SÂ sugen pà frukt.... bara för att jag inte köpt det förmodligen.. haha...... som man e :) Jag màste säga dock, att fredagskvällarna e de kvállarna dà jag faktiskt kan sakna Sverige... Vet inte varför, men...
kanske fredagsfikat? Eller fredags-tv? "Sâ ska det làta".... eller "Idol"... eller "Dansbandskampen"... eller nàt annat musikprogram!





Jag som är allt annat än en tv-människa saknar faktiskt svensk tv!!!! För tv´n (basutbudet) här nere e inte kul alls faktiskt! Inte nog med att allt e dubbat (vilket jag äntligen lärt mig hur man ändrar pà de program det gàr att ändra pà), allt verkar komma i klumpar här! Ena veckan är det ENBART "CSI Miami", och "Walker, Texas Ranger", flera avsnitt i rad, kväll efter kväll !!!! Nätsa vecka har de bytt till "Law and Order" och "Castle" (vilken jag i och för sig gillar - men det hade räckt med en gàng i veckan...) !!!!


Jaja, det finns ju de som har värre problem.... men när man sitter ensam hemma pà kvällarna sà e det faktiskt skönt med lite tv-sällskap... :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar