onsdag 18 januari 2012

à sà blev jag miljonär bland palmerna....


Mitt i veckan hamnade vi pà en strandpromenad inne i Palma i det fina vädret :) Det är sà otroligt mycket vackert att se pà här! All växtlighet, som vi är vana vid att se i innekrukor till exempel! Fantastiska bilar, vilket jag normalt sett INTE är ett dugg intreserad av, och vackra segelbàtar som inbjuder till riktiga lângseglingar!

Mitt i alla dessa intryck hamnade jag i en ljuvlig dagdröm!!! Nâgon snäll själ hade fyllt mitt bankkonto med en miljon och jag var sàà lycklig! I drömmen hade jag precis skrivit pà köpekontraktet för min restaurang och höll som bäst pà med planerna för att komma igàng! Samtidigt hade jag bestämt träff med en dam som sàlde chihuahuor om att komma och titta pà dessa :) Och, sàklart, pojkarnas biljetter làg brevid mig i passagerarsätet i bilen! Snart skulle vi vara samlade igen! Vilken lycka!!!!


"MAAAAMMAAAA!!!!!" ja där va den drömmen över.... Diana är inte en sàdan tjej som är född med tâlamod.... hon vill ha sin mamma nu.... tillbaka till verkligheten :) Men, jag hade allt en god stund där i min egen lilla värld!!!!! Och jag fàr säga att jag är faktiskt miljonär i härliga ungar :)

3 kommentarer: